14 JuniKreta <3

Hejhej!

Då var man hemma igen efter en underbar vecka i Kreta med Daniel, hans familj och släkt :) Vi har haft toppenväder, hotellet var fint, maten och drycken god, umgänget toppen ja allt var bara helt perfekt. Vi låg på stranden varje dag och solade och badade i det klarblåa vattnet :) Två dagar var det stora vågor, det var skitkul!

En dag åkte vi in till en större stad Chania. Där gick vi på marknaden och sen åt vi på en Italiensk restaurang :) Efter maten tog jag Daniel hans morbror och hans tre söner taxi tillbaks och gick i affärer där. Vi var även på en grekisk afton, där vi åt buffé och underhållningen var dansen Sorba. Det var två tjejer och två killar som dansade, sen drog dom upp oss turister, jag gick upp med Daniels kusin Robert hehe :)

Chania och Sorba uppträdandet

    
   

Det har varit en toppenvecka, Daniels släkt är helt underbar och jag har stortrivits! Mycket skratt och stoj har det blivit, en oförglömlig resa helt enkelt! <3  

1. Tim, Dennis, Oliver och Robert.
2. Ida och Emmy
3. Jag och Daniel
4. Emmy, Oliver, Tim och Robert
5. Daniel och jag
6. Emmys sköldpadda
7. Jimmy och Jenny
8. Jag och Daniel
9. Jenny och Madde
10. Daniel och Jimmy'
11. Poolen
12. Stranden där vi låg
13. Jag
14. Jag och älsklingen <3

              


Kommentarer
Postat av: alexandra

vad fiiiiina bilder och vad kul att ni haft det så mysigt gumman!:) ses
imorrn(L)

2007-06-14 @ 23:04:53
URL: http://alexandrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0