15 juni Skolavslutning!


Skolavslutningen var riktigt tråkig :P Vi samlades i ett klassrum, fick våra betyg sen lämnade vi klassrummet och gick till kyrkan. Är väl nöjd med mina betyg, hade det varit i nian så hade jag inte varit nöjd men men...ska ta tag i allt lite mer nästa år :)

    

Var förbi älsklingen med lite grejer och sen följde Linn med mig hem en snabbis =) Nu måste jag fortsätta packa upp och sen börja "planera" inför kvällen.


Jaha då var det äntligen dags! Ska snart gå ner till tåget och åka in till skolan för avslutningen. Det ska bli grymt skönt med sommarlov :) Men sen i höst när klassen träffas igen kommer det fattas några, Lotta, Tobbe, Andreas, Rasmus, Pedro? och Elin ska byta klass eller skola, men men det kommer bli bra! :)

Ikväll blir det party, ska bli kul å träffa "alla Nykvarnare"! Det kommer vara mycket folk och det brukar alltid bli kul när vi Nykvarnare träffas.

Nej ska kila nu, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0