17 Juni

Hejhej!

Festen hos Micke i fredags var riktigt kul :) Bästa på länge! Innan var jag Tina och Elin hos Jenny och drack lite och hade det trevligt. Sen mötte vi nåra och gick ut till Micke vilket inte var så jobbigt som jag trott. Nej det var en mycket rolig kväll med trevligt folk. Det blev lite studsmatta för min Jenny och Tinas del vilket jag ångrade dagen efter när jag vaknade med ont i ryggen =/. Jag Tina Daniel och Miche började gå hemåt vid två och jag Tina och Daniel sov hos mig, trångt med mysigt, eller hur Tina? ;)

I lördags solade jag och Tina på min balkong där det är vindstilla så vi pallade knappt :O det var riktigt varmt! Efter det gick jag till Daniel och vi slappade och hade det mysigt :) Kollade på OC säsong ett och åt massa onyttigheter hehe..jag sov kvar och idag fortsatte vi kolla OC och frukosten blev chips :P.
Jag fikade med Jenny och Tina hos Jenny idag också, jag är så glad att jag har er tjejer! Ni är guld värda :)

Nu ikväll har jag Daniel, Andreas och Talon kollat ännu mer OC och ätit skräp. Nej nu ska tillbaks till tvn, ha det bra allesammans! Själv ska jag ha trevligt med mina vänner och min älskling, sen ska jag sova här och ha mys med min babe :) <3

Än en gång, Tack Jenny och Tina <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt för dig darling!

2007-06-18 @ 16:24:47
URL: http://jennyblomgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0