18 juni

Det blev tyvär ändrade planer när det gällde min träning :( Jag vaknade med ont i halsen idag så pappa tog sig en titt och det visade sig att mina halsmandlar är väldigt svullna...så det blev ingen träning för min del.  Men jag gick dit och kollade iaf och fan vilken rolig träning det var. Olika tester tillsammans men herrarna och som avslutning Beep test. Jag hade verkligen viljat vara med, men jag ska köra igång så fort jag bara kan. Snart ska jag kolla på en film "88 minutes" och se vad det är för nåt.

Ha det bra! Puss och Kram


Här är lite bilder från i fredags!


        



Hejsan!

Idag har jag och Daniel kollat klart på första OC säsongen :) Den är den bästa, fast jag har ju inte sett den senaste säsongen men min babe kommer troligen köpa den så då får jag se den.

Vädret idag är inge vidare, som igår fast utan regn som tur är. Jenny, Tina och Elin började jobba idag..så nu är min fråga, vad ska jag göra på dagarna? Daniel ska också börja jobba..hm. Jag ska ju också jobba men det är ju bara då och då..den här veckan tisdag och torsdag..men men jag klarar mig alltid. Jag har iaf funderat på att gå upp nån timme tidigare varje morgon och träna på olika sätt, springa, styrka...men får se hur det blir med den saken hehe.

Nej nu ska jag vila innan min träning, har inte tränat  på en och en halv vecka så det kryper i kroppen på mig..ska bli kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0