19 juni


Nyss tog jag mig en skön dusch och känner mig nu lite piggare. Daniel stannade kvar här och kollade film med mig efter att han köpt glass :)  Fast mitt i filmen gick vi ner till Vårdcentralen. Först tog dom ett halsprov som skulle visa ifall jag har Halsfluss men det hade jag inte. Sen blev det ett blodprov i fingret =/ jag började gråta som vanligt...är inte så känslig annars men blodprover det har jag svårt för. Till slut fick jag antibiotika som jag ska äta i tio dagar. Vi gick hem och kollade klart på filmen, det var väldigt bra! Nu är Daniel hemma och jag ska nog sova en stund hehe.



Det blev inge jobba för min del idag..jag vaknade med ännu ondare i halsen och när jag tog mig en titt förstog jag varför. Mina halsmandlar är så stora att de "sitter ihop" och täcker den där lilla smala saken som hänger vid dom =/ Så idag blir det att ta lungt framför tvn/datorn för min del istället för att tjäna pengar.

Men det är tur att jag har världens bästa pojkvän som ska köpa glass till mig och komma hit med :) Mamma ringde till Vårdcentralen och de sa att jag skulle dricka och äta kallt.

image148 Daniel och jag i Kreta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0