20 juni

Hej igen.

Det blev jag som gick till Daniel några timmar idag. När jag kom dit städade han sitt rum. Jag satt mig och ritade sen åkte Madde och handlade glass och munkar som vi fikade sen. Glassen gick okej för min del men munken var svår, tog typ fem minuter för mig att äta den...sen vart jag helt slut så vi gick upp på Daniel rum, satte på en film och jag somnade..Daniel somnade också efter en stund. Nu är jag hemma och försöker få i mig en yalla drickyoghurt. Ska snart sova lite till, ända gången jag inte känner av halsen.

Och jag som verkligen hade velat träna idag! Fan vilken otur, först utomlands en vecka och när man kommer hem och är tränings sugen blir man sjuk =/ Men men, hoppas alla har en bra dag!

Ciao


Hej! Vaknade av min onda hals halv tio idag. Har sovit så dåligt inatt, vaknat varje halvtimme ungefär =/ Varje gång jag ska svälja vill jag bara börja gråta..så ont gör det. Men nu har jag tagit antibiotika och en alvedon så ska försöka sova en stund till.

Daniel kanske ska komma och göra mig sällskap idag me, jag hoppas på det! Men förstår samtidigt om han inte vill sitta inne med mig när det är så fint väder och allt.

Idag är det den 20e igen, vilket innebär 2 år och en månad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0