21 juni

Tjabba!

Gick upp nio idag och tog mig en lång skön dusch...sen har jag tagit mitt peneceline och ätit varm nyponsoppa med glass i. Halsen gör fortfarande väldigt ont men jag sov iaf bättre inatt. Idag fyller Jimmy (Daniels mosters man) år och jag vill så gärna följa med men det går ju inte =/ Daniel sa att jag kunde följa med men jag smittar fortfarande och de har ju en liten bebis så det är ingen bra ide. Men jag hoppas att Daniel kommer ihåg att hälsa från mig!


 Jimmy, dagen vi skulle åka hem från Kreta.

Jag ska alltså inte göra så mycket idag heller...jag kanske ska följa med pappa in till stan och gå runt lite för att sen hämta upp mamma på jobbet. Men får se om jag orkar.


21 juni - Jimmy fyller år
22 juni - Midsommarafton
24 juni - Jenny, Tina, Elin och Cajsa åker till Gbg för att se Justin
25 juni -  jobba
26 juni - Jobba
30 juni - Lagfest!


  3 juli - Jenny fyller 17 år!
10 juli - Daniel åker till Bulgarien en vecka
14 juli - Jag Jenny? mamma , pappa Leffe, Carita och Filip åker till Grebbestad (Västkusten)
17 juli - Daniel och compani kommer hem.
18 juli - Daniel och Per kommer till Grebbestad ?
20 juli - 2 år och 2 månader för mig och Daniel <3
24 juli - Elene, Benge, Ingmarie, Tommy och Jeanette åker till Zakynthos.
27 juli - Jag, mamma och pappa åker till Zakynthos, samma ställe såklart :)

10 augusti - Vi kommer hem från Zakynthos
20 augusti - 2år och 3 månader för mig och Daniel <3
21 augusti - Mamma fyller år
23 augusti - Skolan börjar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0