23 juni

Hejhej!

Igår var det alltså Midsommafton och jag hade en toppendag om man bortser från nån liten enstaka sak :) Först var vi som planerat hos Daniels mormor med Daniels släkt :) Lite senare skjutsade Daniels moster mig till mig släkt vid Båtklubben. Vi åt jordgubbar med glass och lyssnade på musik. Efter en stund startade vi Fem-kampen som jag arangerat :) Vi var 13 st och lagen blev de olika familjerna. Jag mamma och pappa vann såklart hela fem-kampen! :) Jag lovar att jag aldrig skrattat så mycket som när vi körde grenarna, att man ska gå/springa en bana med en fotboll mellan benen på tid och när man har en penna knuten i ett snöre som hänger ner mellan benen och man ska få i pennan i en flaska haha :D Nej det var riktigt kul med släkten! Sen grillade vi och körde sen lite brännboll.

Vid halv tio gick jag vidare. Först tillbaks till Daniels mormor och sen hem till Winkler som hade fest. Det var lungt och inte så jätte mycket folk  med trevligt :) Men eftersom att jag är sjuk och var trött gick jag hem strax efter tolv. Vid tre kom Daniel in i mitt rum och överraskade mig (A) han är BÄST! och min ;)

Bilder från igår kommer.

 
Idag sov jag och Daniel länge..sen satt vi på en film, fast älsklingen somnade om :P Jag följde med Daniel hem och satt och läste i vardagsrummet med Madde :) Sen somnade vi båda hehe..vi åkte till Coop förut och köpte filmer, chips och godis mums! Nej nu har jag inte tid mer, för nu ska jag äta Tacos med Daniels familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0