24 juni

Igår kväll när jag kom hem från Daniel hade jag feber och när pappa fick se hur svullen min hals var ringde de till sjukhusrådgivningen. Så imorse kl sex ringde mamma till Södertälje sjukhus för att få en tid till mig. Kvart över åtta var vi där och fick träffa läkaren som tittade i min hals och sa, ojoj det här kan inte jag göra nåt åt, ni får åka till Karolinska sjukhus. Där var vi en timme senare och fick sen vänta i tre timmar tills vi fick träffa läkaren =/ De kom fort fram till att jag har en halsböld och de ville se om den var fylld med var..så jag fick lite snabbvärkande bedövning sen tog dom en spruta och sög ur...var! Vilket betydde att de var tvugna att skära upp bölden och tömma den :( Jag har aldrig varit med om sånn smärta förut, jag grät och skrek rätt ut...de "klämde/krafsade" ur varet i två omgångar och tillslut skrek jag att de inte fick göra mer för att det gjorde så ont...så jag måste tillbaks imorgon igen, fan det ångrar jag nu! Men jag fick iaf starka smärtstillande och bedövande tabletter som jag ska ta imorgon innan de fortsätter, så jag hoppas det inte gör lika ont...den smärtan skulle jag inte ens önska till en fiende, fy fan!

Nej det har inte varit en rolig dag för min del..fast nu kan jag iaf svälja utan att det gör ont och prata normalt :) Jag var nyss med Daniels familj och kollade när Daniels kusiner körde cross, så duktiga så! Nu ska jag sova en stund, sen kolla en film och bara slappa.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0