27 Juni, En regnig dag!

Jag var hos Daniel en stund :) Vi spelade kort, pratade och busade lite :P hehe. Igår läste jag ut boken som jag läst sen Kreta. Den var riktigt bra!  "När Lucy Sullivan skulle gifta sig" av Marian Keyes.

image178   

 När Lucys arbetskompisar går till en spåkvinna, följer hon med för att få sig ett gott skratt. Hon blir inte särskilt imponerad när mrs Nolan spår att hon inom ett år ska traska uppför altargången. Inget kunde vara mer fel. Lucy är inte den typen och hon har ju inte ens en pojkvän. Men när de andras spådomar börjar slå in en efter en, blir hon mer och mer fundersam... ''Lucy Sullivan är en ovanligt mänsklig hjältinna, en tjej med humor och skinn på näsan, i alla fall när hon inte är olyckligt kär, deprimerad eller måste upp till jobbet på måndagsmorgonen.'' Femina ''...en berättarglädje och en rapphet som stänker upp ur de dryga femhundra sidorna, liksom en humor som när den är som bäst är lika rå som hjärtlig.''



Hej!

Det gick bra även idag på jobbet...gjorde lite annat än att diska som tur var ;) Men idag har det ju regnat heeela dagen, usch! Fast det är samtidigt lite mysigt, och det är okej att det regnar när man jobbar för då behöver man inte vara ledsen för att man inte kan sola och bada! :)

Jag är hemma nu och ska lägga mig och läsa och sen sova en stund tror jag. Ska till Daniel sen men vet inte riktigt när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0