29 Juni

Hej!

Vaknade av klockan på mobilen idag med min babe brevid mig :) Gjorde mig iordning och åt frukost med Madde. Sen mötte jag Linn i centrum så tog vi tolv bussen in till stan. Vi båda shoppade underkläder och smycken :) Vi åt även en mysig lunch på bryggan vid maren. Vi hade med oss pasta och kycklingsallad ifrån Nancys :)

Senare tog vi halv fyra bussen hem med hoppade sen av för att få åka med Danne (Linns pojkvän) i bil. Jag och Linn skulle till Lillhaga hallen för att se Daniels lillasyster (min Daniel :P ) och Linns lillasyster som skulle ha dansuppvisning :) Daniels familj och nåra i släkten var där också.

Ikväll ska jag vara med tjejerna och vi kanske ska spela kubb med killarna senare!

Det jag köpte idag :) (bilderna är inte så bra hehe)
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0