5 juni

Hej!

Strålande väder är det även idag! :) Det var riktigt varmt när vi gick till tåget idag...men jag njuuuter. Fick veta idag att jag får VG i spanska och jag klagar inte. Det hade inte gått så bra på de nationella proven jämfört med de andra proven jag gjort, men jag får mitt VG =) Kanske känns lite surt eftersom jag hade MVG i nian men skitsamma..jag har inte varit så aktiv när det gäller spanskan det här året.

Jag Alexsandra och Linn gjorde klart vår Geografiuppsats idag också och nyss gjorde jag klar medieuppgiften och skickade iväg den. Jag är alltså helt klar nu, sista skoldagen idag och alla uppsattser är inlämnade! Yeah ;)
Nu har mitt sommarlov börjat...<3

Ikväll ska vi parta hos Cajsa som fyllde år den 24 maj :) Ska dit vid sju och med det här vädret som plus tror jag att det kommer bli en toppenkväll!

Ha det bra! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: alexandra

hoppas du får de toppen hos cajsa ikväll och att din resa bli kanon gumman!! :)

2007-06-05 @ 18:44:19
URL: http://alexandrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0