6 juni Nationaldagen

Kom nyss hem från träningen..det var lite jobbigare än vanligt men det gick helt okej! :) Jag körde med Sarah och Emmelie och vi pumpade på rejält ;) Jag har så gott som packat klart nu så om nån timme ska jag till Daniel. Jag kommer sakna mina föräldrar så himla mycket...har redan gråtit två gånger idag (A). Men jag kommer ha skitkul den här veckan det tvekar jag inte på, men har aldrig varit ifrån mina föräldrar såhär.

Det ska bli så mysigt att åka iväg med älsklingen hans familj och släkt :) Vi blir 14st! Vi åker hemmifrån 04.30 och planet går 07.40. Ha det så bra här hemma allesammans! Puss och kram.



Hej!
 
Det var en väldigt trevlig kväll hos Cajsa igår med tacos till middag och trevligt folk. Vi var i det lilla huset och vädret gjorde att vi kunde vara ute också. Det var mycket nytt folk och även massa Nykvarnare :)
 
Jag och Emmelie - Bara stången, bara stången! hahaha

Pappa hämtade oss vid två och så sov jag hos Daniel.

Imorse vaknade jag kl nio av att jag hade sendrag i vaden =/ sen var det för varmt i rummet för att kunna somna om. Vid halv elva åkte jag Madde Ida och Christer in till stan och handlade lite. Jag köpte nya solglasögon eftersom att mina gick sönder igår :P Nu ska jag börja packa, känner mig en aning stressad.

Om ett dygn är vi framme vid hotellet :)

Kommentarer
Postat av: Elene

Du får ha det så bra utomlands kusin :) sola lite för mig oxå ;) sen zakyntos i sommar, sola, bada å utgång på kvällarna :) <3

2007-06-06 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0