Ändrade planer :P

Ja..det blev att jag följde med och firade Jimmy iallafall :) Och eftersom jag har mått bättre idag så gick det alldeles utmärkt. Nu fick dom alla korten jag tog nere i Kreta också, när vi kollade på dom började alla prata om hur mycket vi längtar tillbaks! Men det blir förhoppningsvis en resa nästa sommar också =)

Nu är jag hemma och håller på och fixar ihop till en fem-kamp tills imorn...vill inte ta det gamla vanliga grenarna men så lär det väl bli ändå :P Nej jag tror det kommer bli en toppendag imorn, men mycket hänger ju på vädret också. Men först ska jag med till Daniels mormor på förmidagen, sen bär det av till Båtklubben som min släkt har hyrt tills imorn.  Där blir det fem-kamp och senare grillning. Sen kanske vi går till Daniels mormor igen det får vi se :)

Hoppas alla får en bra midsommar!

Lite bilder får midsommar 06 :)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0