Daniel Sjöroos <3

Vill ha dig här hos mig
och tumla runt tillsammans med dig under täcket,
slita av dig kläderna och titta på din kropp,
kyssa dig över hela din kropp ända ned till din Stolthet
kyssa hela dig och se dig njuta,
se dina ögon glittra när du ser på mig,
vill kunna känna dig så nära det går
vill att du ska vara med mig, vid mig, i mig,
våra tungor ska virvla runt varanda
dina händer kännas mot min hud
jag vill kunna kyssa dig och viska hur mycket jag älskar dig

jag vill kunna känna att det alltid kommer att vara vi två
men jag vill inte att du ska känna att jag tar dig för givet
Jag vill kunna säga att jag älskar dig om och om igen
men jag vill inte slita på orden
Jag vill ta på din vackra skinande kropp
men utan att jag känner att jag smutsar ned den
Jag vill kunna kyssa dina vackra läppar
och älska utan att tänka
Jag vill att du ska veta att du är det vackraste jag har
och att jag är så otroligt rädd om dig!

Jag älskar dig så otroligt mycket Daniel!

                         image177


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0