Grebbestad :)

Jag mötte Linn strax efter tolv och så gick vi till Hökan där Elin och Andreas jobbar. Jag skulle hämta min bussremsa av Elin men den hade hon ju skickat hem till mig :P Vi pratade lite skit med dom sen gick vi till cetrum. Vi köpte en varsin mjukglass sen fick vi syn på Johan och Calle som väntade på sitt tåg :) De hade kollat fel på tidtababellen och skulle vänta i en timme typ hehe. Så vi höll dom sällskap i solen (skuggan för Johans del ;) ). Sen gick vi till Linn och hoppade lite studsmatta sen tillbaks till Hökan och var där med Elin och Andreas till de slutade kl fem.

På vägen hem gick jag förbi Daniel en stund :) Ska dit igen sen senare och sova där <3

Pratade med Jenny i telefonen nyss och just nu på msn, det är 98% säkert att hon ska med mig till Grebbestad(Västkusten) om två veckor ungefär :) Vi åker dit när Daniel och Per är i Bulgarien och de ska förhoppningsvis komma ner när de kommit hem :)

Nu ska jag kolla en film med mammsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0