Min turdag!

Jag hade sån tur att all var vart borttömd igår så idag gjorde det knappt ont. Han öppnade upp det gamla snittet som de skar igår och såg att det inte fanns någe mer var, sen var det bra med det :) Vilken lättnad! Efter det snabba besöket åkte jag mamma och pappa ner på stan, gick i lite affärer sen köpte vi mjukglass som vi åt vid maren i solskenet =) Jag fick två par byxor från VILA (ett par vita och ett par mörka) och trosor av mina snälla föräldrar. När vi kom till Nykvarn åkte vi förbi Hökmossen där Andreas och idag även Sebbe jobbar :) Vi pratade lite och jag blev bjuden på en glass hehe. Sen släppte mamma och pappa av mig hos älsklingen en stund. Nu är jag hemma, ska kolla på en film sen hjälpa mamma med maten.
Nu är tjejerna i Gbg :) Har pratat med både Jenny och Martina idag, de värkar ha det bra förutom att Jenny har mått illa idag, men jag hoppas du bli bättre tills ikväll gumman då konserten är! ;)

Här kommer lite bilder från midsommar.

                  


1. Jag och kusin Elene
2. Jag
3. Del av släkten
4. Jag och min farbror Leffe sätter igång fem-kampen
5. Första grenen, kasta bollar i hink
6. Jag kastar fotbollen, och träffar såklart ;)
7. Pappa kastar
8. Mamma går en bana med fotboll mellan benen
9. Elene, samma gren
10. Farbror Leffe
11. Släkten
12. Jag och kusinerna Elene och Filip
13. Gren tre, kasta kubb (träffa tre klossar)
14. Jag kastar
15. Pappa kastar
16. Gren fyra, träffa pennan i flaskan (Filip)
17. Middagen
18. Jag ringer Daniel :P
19. När jag gått vidare spelar släkten + nåra vänner brännboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0