Shopping och barnvaktning :)

Hejhej!

Skoldagen gick bra, jag och Linn var väldigt flitiga! När vi kom till tågstationen får vi höra att 13.18 tåget är inställt :( Så vi fick sitta och vänta i en och en halv timme...När jag kom till Nykvarn tog jag bussen in till stan. Jag köpte ett par till vita shorts som är lite längre än de andra och lite "slappare". Sen blev det ett vitt smalt skärp som jag ska ha till min nya gula klänning :) Det blev också lite andra småsaker som är bra att ha när man ska utomlands.
Blev hämtad av mamma sen och vi åkte till Coop och Sko Punkten, jag fick ett par skor, svarta ballerina. Jag ska försöka lägga in lite bilder på mina nya saker, är dålig på det.

Sen skyndade jag mig hem till Linn som redan börjat med maten. Vi åt tacos fast med kyckling istället för köttfärs och det var skitgott :) Sen satt vi vid datorn lite (jag fick alla hennes låtar som jag nu ska lyssna igenom) sen kollade vi på Talang 2007. Efter det blev det en promenad med Maggan (Daniels hund) och vi träffade lite olika folk =) Det har varit en mycket trevlig kväll, nu ska jag lyssna genom lite låtar ;)

Ha det bra och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0