1 maj


"Vi får leva på kärleken"   <3


Hejhej! Igår var det Valborg och för mig en lyckad kväll! :) Kom till Maja vid fem. Vi grillade och hade det riktigt trevligt! Det var jag Maja, Cajsa, Carolina,Sandra,Linnea,Elvira,Camilla,David och Cristofer. Vi gick mot brasan strax innan nio men det var ju bara skit :P Det var bara trevligt att träffa Daniel och dom, mamma och pappa och min tränare hehe. Sen gick vi och träffade lite folk borta  vid Maja men blev inte kvar så länge. Tillslut hamnade vi hemma hos Maja igen :) Vi var inte lika många nu men trevligt var det, Tilda,Martin och Doglas följde med. Kom hem till älslingen strax efter två och somnade så mysigt brvid honom <3

Idag har jag varit med Daniel hela dagen =) Vi har spelat kort, hyrt film "Babel" med Brad Pitt den var riktigt bra! Det haer alltså varit en lugn och skön dag. Imorn är det skola..fan.

Ha det gött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0