10 maj

Hejhej!

Igår hade vi ännu en rolig styrke + kondotionsträning! Vi använde stängerna idag med och sprang 2min x 10 på hinderbanan. Sen körde vi smålagsspel, tre mot tre förlorarna fick plocka sarg. Mitt lag (jag,Sarah och Malin) vann såklart ;)
Efter träningen gick jag till Daniel. Vi kollade på en film som han köpt "48timmar". Den var bra men jag orkade tyvär inte se klart utan gick hem och somnade direkt.

Idag har vi A-dag = ingen skola för min del :) Istället ska jag jobba hos mamma. Det kommer 100 st kaffe nu på morgonen och efter det ska jag duka bord för 108 pers.  Jag vill önska Linn och Ryckle lycka till på geografiprovet idag och Daniel som har utvecklingssamtal.

Ikväll har vi löpning en timme istället för Step up :(

10 dagar kvar <3

Kommentarer
Postat av: Linn :)

Tack så mycket:D <3<3

2007-05-10 @ 08:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0