11 maj

Det var lungt i skolan idag, förutom Johans damp och läxförhöret på svenskan som jag glömt bort...Jag Linn Micke och Ryckle gick tidigt till tåget så vi satt på stationen i en timme, men det var bara trevligt :) Vi satt och lyssnade på lite musik medans hon som jobbar där ställde ut lite saker. Plötsligt kommer hon fram med en påse bilar som öppnats lite och ger oss, så snällt! :) På tåget satt jag och Linn med Andreas och David. Sa hejdå sen för dom åker ju till Turkiet imorn lyckostarna. Sen gick jag till Daniels mormor och fikade med henne Daniel och Daniels kusiner, gosade lite med lilla My :) Hon gillade mitt halsband hehe. Nu är jag hemma, ska snart äta sen vila en stund innan det är dags att åka och jobba. Ciao!

Allt är så bra nu! <3


Tjabba!

Ska snart gå ner till tåget och åka till skolan. Är inte så sugen på det fastän det är toppen väder. Har bara samhälle och svenska idag (ska plugga spanskan hemma) så det är ju ifs skönt. Efter skolan ska jag hem till älsklingen :D:D Hinner vara där i en timme kanske sen måste jag hem och fixa lite. Ska ju som sagt jobba idag med arbetsmyran Jenny ;) Idag blir det lite körigare än igår vill jag påstå! Juste eftersom att Jenny räknade ut hur många glas som putsade och dukade ut (432 ) så vill jag bara berätta att jag putsade och dukade ut 108x6 = 648 bestick. Haha det du Jenny ;)

Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0