12 maj


Har precis ätit kött och potatis sallad med mor min :) Innan det var jag på Coop och ICA Maxi och handlade med Daniel och Madde. Snart ska jag hem till Jenny och kolla Schlagern med henne och Martina :) Jag har köpt massa godis tills ikväll också..jag är riktigt trött sen igår, kanske somnar ifrån schlagern en stund. Jag tror inte det kommer gå så bra för The Ark, men heja det ska jag! ;) Vi får väl se vad som händer.


Igår jobbade jag med Jenny hos mamma 17.00 - 02.30. Vi tog fyra bussen in helt slut efter våra skoldagar :P När vi kom dit började vi att äta med resten av personalen. Vi fick potatis med oxfilé och kalvkött med två goda såser. Sen var det dags att börja diska köksdisken och sen även allt det som vi dukat ut i torsdags. Visst var det jobbigt och jag fick ont i fötterna man fan va kul jag hade med Jenny och även kockarna :) När jag och Jenny börjat bli trötta och lite flamsiga hittar Jenny en köttbit (som någon tuggat på) när hon sorterar bestick. Den kastar hon mot mig men missar. Jag tar köttbiten (Jenny duckar) och kastar den rätt i Jennys huvud :D haha! Nej det var som sagt en  jobbig men rolig kväll, tack Jenny för att du ställer upp :)

Rikard (servitör): Vad får man om man vänder en blondin upp och ned? Jo en brunett med dålig andedräkt.

Haha det tog ett tag för mig att fatta..och Jenny dog av garv.

Jag sov hos Daniel inatt :) Jag var ju sktitrött när jag kom hem till honom, vi myste lite och sen blev han plötsligt jättepigg. Jag skulle sova och han låg och retades :P Men vi somnade tillslut nån gång efter halv fem.
Nyss kom jag ur duschen. Vi ska åka med Daniels mamma snart och handla. Jag och Daniel ska shoppa filmer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0