16 maj

Hej! Igår gick det riktigt bra för mig och Jenny att jobba. Det gick bättre och var roligare än förra gången. När vi kom dit hade en av kockarna diskat undan lite köksdisk så det blev aldrig ett stort berg av disk för oss :) När vi var klara med köksdisken och väntade på gästernas disk fick vi i uppgift av kockarna att rulla glasskulor...vi fick in tekniken efter en stund ;) Vi blev klara tidigare igår också än i fredags. Vi var hemma två inatt. Jag övertalade mina päron att få vara hemma från skolan idag, dom är bäst!


image87 image88 image89

Idag ska jag städa mitt rum (damma och plocka rätt på lite saker). Jag dammsög igår så det slipper jag iaf. Jag har träning ikväll och så ska jag vara med min älskling så mycket som det går!

Imorn (torsdag) och på fredag är vi lediga, skönt! :)

Här kommer lite nya bilder på kattungarna som nu är sex veckor gammla :)

  
   Nu springer dom runt på hela övervåningen och klättrar i det mesta :P Bitts i tårna gör dom också hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0