2 maj

Bilder ifrån Valborg!



Det var segt att ta sig till skolan idag! Hade som tur var bara tre lektioner och fick tillbaks svenska provet 93% :D så det var skönt. Nu väntar jag på älsklingen vi ska hem till honom snart. Imorn har jag nationella prov två st i engelska =/. Mamma och pappa åker till Tyskland imorgon också så ska bo hos Daniel från och med imorn, myys <3

Det händer mycket i maj.

* 7 maj en månad kvar till Kreta <3
* 8 maj morfar fyller år
*Jobba hos mamma
* 14maj Malin Bl fyller år
* 15 maj en månad kvar av terminen + Anna fyller år
* 20 maj JAG OCH DANIEL 2 ÅR!
* maj matte nationellt prov
* 24 maj Cajsa fyller år + nationellt prov i matte


Snart ska jag på träning :) Sarah har skvallrat om att det blir cirkelträning,innebandy och troligen varv också :P Dom två första är ju roliga! Efter träningen ska jag tillbsks till Daniel och kolla film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0