20 maj = 2 år <3

Idag har jag och Daniel varit tillsammans i 2 år! Vi har ju träffats i 2 och ett halvt (med ett uppehåll som vi inte räknar ) men idag är det stora dagen. Jag älskar dig så otroligt mycket och allt har varit så bra nu, du är bäst! <3 Snart åker vi till Kreta en vecka också, om 18 dagar ;) kommer bli så underbart!

Tjejmiddagen igår som sen utvecklades till en liten mini fest :P vart väldigt lyckad tycker jag! :) Först var det jag Jenny Martina Maja Elin och Cajsa som grillade, körde en lek och åt god efterrätt. Vi sjöng sen Singstar och förflyttade oss med dynor och filtar ut på balkongen och hade det mysigt. Sen vid elva kom Daniel, Talon och Erik och sen var Maja och hämtade David och fyra pers till Lina, Emil,Matilda och Micke? , så kom Sebbe, Winkler, Rasmus, Richard och Per.

Det var mysigt ute på balkongen med ljus och grejer, och inne var det Singstar non stop :) Fyra kände jag att det var dags att blåsa av och sen gick jag och Daniel och la oss.  Tack alla för en lyckad kväll!

Idag fyller Daniels lillasyster Ida 11år så när jag gjort mig i ordning ska jag dit och gratta henne :) Hoppas hon blir glad för min och Daniels present. Ha en trevlig dag allesammans, det ska jag ha! D:

Kommentarer
Postat av: Ella

Grattis till 2 år :)

2007-05-20 @ 14:54:52
URL: http://ellastensson.blogg.se
Postat av: Anonym

DU GLÖMDE allas älskade PER

2007-05-20 @ 21:38:56
URL: http://jb
Postat av: Anonym

och grattis.

2007-05-20 @ 21:39:22
Postat av: Elene

Grattis till 2 år :)

2007-05-21 @ 16:35:52
Postat av: elin

Tack för en jättetrevlig kväll Cissi! :D

2007-05-21 @ 20:35:01
URL: http://etennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0