26 maj

Grattis Andreas Andersson på 18års dagen! :)

Idag vaknade jag halv elva i Daniels lillasysters säng hehe..gick in dit inatt när älsklingen envisades med att läsa när jag skulle sova :P. Gick in till Daniel som var vaken och låg och mös en stund. Sen åt jag frulle och la mig ute i solen och läste :)

Jag kom hem rätt tidigt idag, duschade och sen gick jag och kollade på damernas fotbollsmatch...dom vann med 2-1 men inte spelde dom bra inte! Nej jag håller med tjejerna som satt brevid mig och klagade på det mesta..det var bättre förr hehe! Men det var ju ifs bra att dom vann iaf.

Nu är jag hemma, ska nog vila lite innan det bär iväg till släkten. Vi ska grilla tillsammans ikväll och ha det trevligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0