27 maj morsdag

Hej!

Vilken toppenkväll det blev igår :) Jag mamma och pappa gick till Leffe (min farbror) och Carita vid 18.00. Där var även min kusin Elene, hennes pojkvän Marcus och hennes föräldrar. Min kusin Filip var där och Caritas syster och hennes man. Vi grillade och hade det trevligt. Efter maten gick jag Elene och Marcus en promenad och hämtade mitt Singstar. Sen blev det Singstar resten av kvällen blandat med trummor och elgitarr nere i källaren :P Senare på kvällen gick Elene och hennes familj hem och Daniel, Andreas, Per, Erik och Niklas, Madde (Daniels mamma) och Christer :) Vi alla fortsatte köra Singstar och alla drack förutom jag men jag hade så kul ändå! :D Per och Madde var dom stora  rivalerna, haha fan va Per gick in för det, kul att se! Själv så vann jag ju över både Per och Niklas ;)

Vid två var det dags att gå vidare. Mamma och pappa följde med Madde och Christer hem och jag var ute en stund med killarna. Efter en stund gick jag hem och sov och boysen gick till Daniel. Vid 06.00 ringer Daniel och väcker mig..och vid halv sju står han vid min altandörr och kommer in och lägger sin brevid mig :) <3

Idag är det morsdag och av mig har mamma fått blommor :) Daniel gick nyss hem och vi ska snart till mormor och morfar. Efter det ska jag och Daniel plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0