28 maj

Hej!

Idag har det varit lungt i skolan. Fick tillbaks matte och engelska nationella proven och det var väl okej. Blir sur på mig själv när jag gör slarvfel! Men men det är inget att haka upp sig på dom kollar ju trots allt inte bara på de nationella proven när de sätter betygen. Jag gjorde även hörövningen nationellt i spanskan idag och det gick väl sådär det med..dom pratar så jävla fort! :P Historia hade vi som sista lektion med Roland och fick sluta en timme tidigare som vanligt :)

Nyss kom jag hem från att ha solat med Linn..känns bra att jag bygger upp lite grund till Kreta :)
Sen är det träning och efter det ska jag plugga med Daniel <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0