29 maj

Det gick bra att jobba ikväll. Vi var på Demo center och det var bara 45x2 gäster så det var lungt :) Skoldagen var lite jobbig för jag mår inte så bra. Har nog haft feber hela dagen och så är jag förkyld. Men engelska provet kändes bra förutom att jag skrev fishes haha..det är ju one fish many fish och det sa Daniel till mig senast igår :(..men men. Är äntligen klar med de nationella proven i spanska..känner verkligen att jag tappat sen nian vilket låter konstigt jag vet..men tyvär är det sant.

Efter jobbet åkte jag förbi Daniel snabbt och fick några pussar :D <3

Idag på svenskan skulle vi skriva temaformerna på några verb bla kunna.
Om man gör rätt är det, kunna, kan, kunde, kunnat.
Alexandra - kunna i nutid, är det kunnar? haha jag och Linn dog av garv och Per vår lärare skrattade till! Ibland får man verkligen hjärnsläpp :P

Nej nu ska jag sova, godnatt allesammans! :)

 Alexandra & Pontus :)

Tjohoo!

Dåligt väder idag igen men det förstör inte mitt toppenhumör :) Jag och mamma räknade ut igår hur mycket pengar jag kommer tjäna nu i maj på att ha jobbar fem dagar/kvällar och det är inte dåligt! Ska då jobba idag efter skolan till ungefär elva ikväll..kommer vara trött imorn men det är det värt. Har ett stort engelskaprov idag, gramatik hoppas det går bra!

Igår hade jag en mysig kväll med min favorit Daniel :) Älskar dig gubben <3


image112  Du är bäst Daniel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också jobba! :DDDDDDD

2007-05-29 @ 08:59:47
URL: http://jennyblomgren.blogg.se
Postat av: alexandra

hahahahah asså nr 1: jag är asful :D och nr 2: kolla pontus hår :D hahahahahahahahahah!!!!
jaja nykära o allt :) kul minne!

2007-06-05 @ 18:41:48
URL: http://alexandrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0