30 maj


Det gick riktigt bra att jobba idag trots att jag inte mår så  bra..det var ju bara 60 ungdomar från St Ragnhilds gymnasiet :P Efter att jag jobbat åkte jag till Daniel ett tag :) Vi spelade kort och pratade en massa strunt :P <3



Idag vaknade jag med skitont i halsen och täppt i näsan =/ Ville stanna hemma men fick inte för mamma, om du stannar hemma idag får du inte jobba någon mer vardags kväll..så jag pallrade mig upp och satt på mig mjukisbyxor, skönt!

Har varit jobbigt idag i skolan eftersom jag inte mått så bra..hade matte och sen lång engelska men svenskan orkade jag bara inte gå på så åkte hem med Linn som skulle till tandläkaren. Ska snart läsa och vila lite innan det bär av till mammas jobb.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0