5 maj

Sitter fortfarande här vid datorn och slappar :P Jag håller på och lägger in lite nya låtar på min mobil som Sarah så snällt skickar till mig, tack gumman :D  Ska snart duscha sen röra mig hemmåt till Daniel. Saknar min babe fastän vi bara vart ifrån varandra sen halv sju imorse :P Men men..är man kär så är man! <3

 Världens bästa Sarah ;) :D


Hej! Jag har inte kunnat blogga sen i torsdags eftersom jag varit hos älsklingen och haft annat för mig :) Är hemma nu en sabbis medans Daniel jobbar.

Torsdag: Efter min roliga Step up träning kollade jag och Daniel film med Malin och Andreas :) Vi såg "Jakten efter lycka" med Will Smith. Den var okej, man väntade hela tiden på att det skulle hända något..

Fredag: Daniel stackaren skulle jobba så han gick upp kl fem :P Jag sov vidare till halv elva, mycket skönt! Sen åt jag frukost med Daniels mamma och sen åkte vi ut till Jägarudden med hundarna och gick i skogen i en och en halv timme :) Efter promenaden åt vi lunch och Daniel kom hem då också. Vi spelade lite kort sen skulle jag Madde och Ida iväg till stallet. Jag följde med dom ut på en ridtur (har inte ridit på flera år så var lite rädd). Som tur var gick allt bra förtom att min häst Kingen stannade ibland och vägrade gå hehe :P. När jag kom hem sen däckade jag och sov och sov. Senare på kvällen åt vi god Tacos och jag och Daniel hade det så mysigt så ;)

Lördag: Daniel är iväg och jobbar idag igen. Jag vaknade halv elva och åt en trevlig frukost med Madde :) Vi pratade om lite allt möjligt bla att det på måndag bara är en månad kvar tills vi åker till Kreta :D Jag längtar så fruktansvärt mycket!!

Jag är fortfarande trött i kroppen och så idag..ska bara ta det lungt nu på dagen. Ikväll blir det nog bio med Daniel och pojkarna :) Jenny ska snart komma hit, hon har hair problems stackarn! :(


image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0