7 maj

Träningen idag var skitkul! Nu äntligen har våra stänger kommit :D Vi lyfte på lite olika sätt idag och jag älskar det, biff armar kommer det bli (+ ben och rygg muskler ). Nej jag älskar verkligen våra styrketräningar! Jag körde gärnet med Sarah och Maja och vi ägde såklart ;)

Ska nu renskriva en svenska uppgift sen är allt klart *pust*. Skrev samhälle igår och blev helt klar med den idag, har skrivit klart historian idag och nu är det bara svenskan kvar :) Ha det bra allesammans! Och som svar på Linneas komentar, det blev ingen snabbis hos Daniel för han var iväg och övningskörde ;) Sorry girl...haha
 


Hej! Idag är det en månad tills vi åker till Kreta :D En månad går skit fort i vanliga fall så snart ligger vi där på stranden och myser jag och älsklingen. Idag har det varit äckel regn så paraplyt åkte fram..vart inga sommarkläder för mig idag =/ Fick sluta en timme tidigare av snälla Roland idag. Det behövdes eftersom att jag har massor att plugga...så ska sätta igång med det nu, har träning sen och så ska jag förbi Daniel en snabbis =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

aha en snabbis ;) och göra det som du sa på valborg att du älskar att göra ;) you go girl!

2007-05-07 @ 21:36:38
Postat av: gissa vem ?

vadå ägde , jag ägde dig Cissilina !

2007-05-08 @ 19:20:23
Postat av: Linnéa

Meh :O vilken tråkmåns! Aja jag antar att du får många mer tillfällen att göra det på ;)

2007-05-10 @ 18:38:57
URL: http://linneafrickner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0