8 maj

Grattis morfar på 66 års dagen! :D

Idag tog min grupp i samhället sovmorgon vilket var väldigt skönt. Hade tre lektioner idag som flöt på hyffsat bra. Efter skolan åkte jag och Linn in till stan :) Jag köpte present till Daniels lillasyster och två halsband och ett par örhängen tillmig själv (A). Till Ida blev det ett halsband (ängel) och matchande örhängen. Linn köpte också presenter och så köpte hon ett jättegulligt gult linne som man kan ha till legins! Vi åt som vanligt Frukostsmörgås med skagenröra + chokladboll på Nancy´s ;) Efter stan gick jag till Daniel. Vi hyrde en skitbra film "Running scared".  Nu ska jag sova, godnatt! Tack Linn för ännu en trevlig dag på stan :)

Älskar dig Daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0