9 maj

Hej! Idag skulle jag och Lotta ha gjort Speaking (engelska nationella) men jag fegade ur =/ Kände mig inte redo så vi ska göra det nästa engelska lektion. Linn och Camilla gjorde det idag och sa att det var lätt som en plätt, så jag ska nog sluta oroa mig så mycket!

Efter skolan gick jag och Linn och solade en halvtimme :) Jag brände rumpan lite (A) men fick lite fin färg också. Snart ska jag nog vila en stund innan min styrke+konditionsträning :D Efter träningen blir det nog att jag går till min älskling <3

Johan - "Orespektlös"
Calle - "Johan vi satsar på samma datum så vi får större chans att vinna, sen delar vi på pengarna"

Hahah två tröga komentarer på två dagar! Mycket skratt blir det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0