CSI Miami

Träningen gick strålande! Jag hjälpte Elin lite på traven (första gången hon var med på Step up) och efter en stund gick det galant :) Efter träningen cyklade jag hem till Daniel och duschade sen kollade vi på CSI Miami. Det var ett riktigt bra avsnitt idag tycker jag..sen spelade vi lite kort och balanserade en flaska på våra pannor haha :D Har så kul med dig Daniel! Älskar dig mest av allt <3

Imorn blir det ingen skola för mig Linn, Alexandra, Lotta, Johan och Calle. Vi ska till Gröna lund på "studiebesök" :) Jag ska åka varenda karusell! Sen ska vi försöka prata med någon som jobbar där och ställa lite frågor och så. Vi får bara hoppas att det inte regnar imorn, det skulle inte vara så lyckat.

Ha det bra allesammans och sov gott!



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0