Den svarta Dahlian

Det blev tyvär ingen bio idag =/ Men istället är jag nu med Jenny Martina och Elin hos Jenny :) Vi har hyrt en film "Den svarta Dahlian". Jag tycker den suger så jag satt mig här. Josh Hartnett och Scarlett Johansson är med i filmen men ändå suger den. Jag tycker de flesta filmerna är dåliga nu för tiden vilket är synd! Jag köpte en film idag från Video in för 10kr. Dom har utförsäljning av gammla VHS  filmer. Jag köpte Panic room som jag tycker är spännande och bra =)

Efter filmen ska jag hem till älsklingen igen och sova där en natt till :) Imorn måste jag plugga, har två uppsatser att skriva..Samhälle och Historia. Nej nu ska jag umgås med mina underbara flickor ;) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0