En liten lista ;)

Träningen var rolig som vanligt och gick bra! Det var rätt mycket stänger idag också, fan va starka vi kommer bli i armarna tjejer ;) Jag körde med Lena och Kim och det gick super. Vi körde även tvåmål och lite löpning på slutet. Sarah stackarn fick en boll i ögat =/ hoppas det blir bättre gumman :)

Efter träningen har jag kollat film och spelat kort med älsklingen :) Myys <3 Älskar dig så mycket Daniel!


Har inget bättre för mig, väntar på att kunna gå till min efterlängtade träning. Så länge sysselsätter jag mig med en lista. (tagen från Sandras blogg )

Var är du nu?
hemma!
Lakrits eller choklad?
Lakrits, så gott!
Barndomsidol?
Spice girls, Mikael Jacksson, E-type
Vilken tid gick du upp idag?
06.45
Vad ska du göra i helgen?
Fira två år med älsklingen :)
Hur brukar du ta dig fram?
SJ
När kräktes du senast?
Ett bra tag sen!
Din favoritlåt just nu?
Danny Tokyo
Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Studiebidrag
Har du sovit i din egen säng inatt?
Ja
Det roligaste i ditt liv på länge?
Har ofta roligt nu för tiden :)
Senaste alkoholintag?
Varlborg
Har du haft mörkt hår?
Neej
Vad såg du senast på tv?
Inspelat Grey´s anatomy
Vad ska du göra idag?
Träna och vara med Daniel :D
Har du bott i något annat land?
Inte bott men varit i ;)
Är du morgonpigg?
No
Vad är du beroende av?
Min pojkvän och vännerna
Vem snackade du med senast?
Daniel
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Ja lite
Vad luktar gott?
Daniel smells wonderful
Har du borstat tänderna idag?
Ja.
Tycker du om broccoli?
Ja ibland
Vad är du snabb på?
skriva på datan ;)
Vad ångrar du i ditt liv?
Ja det fínns en del att ångra tyvär =/
Är du glad just nu.
Jaa ska snart på träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0