Nationellt i matte och engelska

Idag vaknade jag av mobil alarmet och var helt död...jag var så trött! Men jag kämpade mig upp och gjorde mig iordning. Var tvungen att ta 7.49 tåget eftersom Nationellaprovet i matte började 08.30. Vi gjorde del II och det kändes helt okej :) Gjorde alla uppgifter förutom en och en halv :P. Inte nog med det så hade jag nationellt i engelska också tillsammans med Sofia, speaking. Det gick bättre än väntat, lite nervöst med den där bandspelaren hehe. Jag skulle även ha fortsatt med mitt spanska prov med Felice var snäll och låter mig göra imorn istället, det räckte med två idag :)

Efter skolan solade jag och Linn, lyckades inte somna den här gånger =/ Nu är jag hemma och har ätit lite och om en stund ska jag till Daniel :D <3

Väska som jag köpte i Sthlm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0