Söta underbara My :)

Cajsa och compani vann matchen mot Oxelösund med 2-1 :) Cajsa var nära på att göra mål, bollen var precis på linjen.

Efter matchen gick jag till Daniel. Vi spelade kort, busade lite och hade skoj. Efter ett tag kom Daniels moster Jenny med barnen vilket innebär My Daniels bebiskusin :D Hon är så underbart söt. Jag gosade och lekte med henne ändra tills det var dags att gå  hem och äta :P Jag längtar så mycket tills åldern då jag kan skaffa mig en egen liten gullunge :) Det är ju några år kvar. Jag gulla med My sålänge och snart kommer min mosters bebis också!

Snart ska jag på Step up träning sen tillbaks till min hårt arbetande pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0