Summertime :)

Hejhej!  Idag har jag varit på bra humör :) Solen skiner synd att det blåser men jag tycker det är sommarväder idag. Om man jämför med det äckliga regn vi haft vissa dagar så är det här heaven :)

Jag fortsatte med spanska provet idag och det gick rätt bra, fattade mer ju längre bak i provet jag kom ;) hehe. Har lite kvar som jag ska göra på måndag efter vårat spanska nationella när man lyssnar på band. Jag och Linn skulle ju redovisa idag men så blev det inte...vi ska göra på måndag.

Efter skolan passade jag Max ( grann sonen) medans hans pappa och pappa gjorde nånting. Han är så söt, skrattar hela tiden =) Han håller på och lär sig att gå nu men är lite feg, han kryper hellre ;) Efter det satt jag mig ute på balkongen och solade en stund vilket var  väldigt skönt! Sen förflyttade jag mig in och la mig och sov två timmar (A).  Nyss pratade jag med Daniel. Har träning ikväll igen, det blir säkert varv efter =/ men styrkan är iaf kul!

Imorgon fyller Cajsa 17år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0