Working with Jenny ;)

Gud vad glad jag blev idag när jag kom till min träning! Jag trodde (vår tränare sa det igår) att vi skulle ha världens jobbigaste löpträning idag. Men när jag kommer dit ser jag en fotboll, tennisracket och en brännboll hade jag med mig. Vi spelade alltså fotboll, Ruggby och Brännboll idag på träningen :) Vi sprang fem sträckor också på ca 30 meter men det var inget jämfört med vad jag trodde vi skulle göra :P.  Så det blev en superrolig träning istället för en "mindre rolig" träning hehe. Bara att tacka och vara glad :D Imorn är det skola, två lektioner bara..sen ska jag hem, vila lite och sen bär det av till mammas jobb med Jenny. Vi ska jobba från fem till kanske två på natten, money money money ;) Saknar mig älskling lite, vi har inte träffats idag =/ <3<3

                                                                                 


Vilken tur jag hade! :D Efter att jag bloggat imorse läser jag Jennys blogg och ser att hon är ledig från skolan idag :) Så jag ringer och väcker henne och självklart ville hon jobba! Har haft en rolig arbetsdag med henne..vi har putsat bestick, diskat lite, och dukat för 108 gäster :) Vi har också druckit massa pepsi och ätit fyra bullar var ;)

Nu ska jag vila en stund innan min träning. Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0