11 November, Fars dag!

Hejhej!

Det gick strålande å jobba i fredags :) Vi var så duktiga och fick oss några ordentliga skratt åt vissa av personerna som var i servitrisen hehe..det var inte speciellt jobbigt, kanske lite i slutet när alla glas dukades av och vi skulle sortera dem. Vi blev hämtade 23.00 av Sarahs pappa och när jag kom hem packade jag lite sen somnade jag på direkten.

Lördag: Jag gick upp 05.45 förvånande pigg. Jag packade det sista sen åt jag frukost. 07.00 hade vi samling med innebandylaget och strax efter bar det av till Eskilstuna. Vi hade DM och spelade tre matcher. Vi mötte Mesta 08.30 och vann med 14-4, sen mötte vi Kolpenäs 14.15 och vann med 7-0 och till sist mötte vi Telge 19.30 och den matchen förlorade vi med 8-5. Vi var duktiga hela lördagen tycker jag.  Jag spelade ihop med Clara och Lisa och jag är mycket nöjd med våran insatts! Alla tre är sånna som springer och kämpar mycket...en jämn kedja och vi sköt mycket vilket resulterade till att alla tre fick göra mål :) När jag kommit hem vid elva gick jag som en sombi till Daniel och sov med honom och Maggan (ena hunden) i hans säng :P Fast först kollade vi på en skräck film "The messengers". Den var inge vidare tycker jag.

Idag är det fars dag och min pappa fick Ostbågar och godis som han älskar :) Jag mamma och pappa var hos mormor och morfar en stund ikväll och fikade. Min moster, Dennis och lille Harry kom sen också och "lille" Harry hade blivit så stor =) Jag höll honom en stund och han är bara för underbar, min käre kusin. Jag var även med Daniel och Madde till Daniels morfar där resten av släkten även var :) Det blev fika där också + lite tittande på Hjälp hehe. Jag, Daniel och Ida (Daniels lillasyster) kollade på Scream ikväll också, men jag gillar Scarymovie filmerna bättre!

Nej nu ska jag sova, skola imorn!
Ha det gött :)

Pappa, jag älskar dig! :)

image304  image306

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0