13 November

Tjenare!

Igår efter skolan sov jag en timme efter att ha gått runt och gäspat hela dagen i skolan. Sen var det träning och för första gången skippade jag styrkan för jag hade ont i kroppen efter helgen. Men träningen i övrigt gick jättebra och den var rolig!
Efter träningen kollade jag Daniel Niclas och Sebbe på Boston tea party. Jag tycker att Ett Herrans liv var mmycket bättre. Men Filip och Fredrik är alltid roliga! När killarna gått hem började jag kolla på en av filmerna som jag köpte igår och Daniel kollade på Dexter sen somnade vi typ ;)

Idag är det A-dag eller som det numera ska kallas instuderingsdag, vilket betyder att vi är lediga från skolan :) Vi sov till elva sen åt vi en ordentlig frukost, jag kollade klart på filmen, pluggade lite och nu är jag nyduschad och ska snart kolla på en annan film.

Jag ser fram emot helgen. På lördag har vi hemma match mot Trosa :) Hemma matcherna är alltid lite roligare än borta matcherna..det är skillnad på publiken och lite på stämningen i laget kan jag tycka. Och på tal om laget så tycker jag vi är kanonbra. Alla nya spelare har nu kommit in i gruppen och vi känns verkligen som ett lag nu! Ibland brukar jag tänka på om jag inte hade spelat innebandy..förstå vad mycket jag hade gått miste om då. Ett underbart lag, både spelare och tränare och alla roliga minnen jag har med dem. Och allas föräldrar som stöttar och hjälper till. Dom flesta föräldrarna är på nästan alla matcher, det är verkligen kul att se.

Men jag brukar även tänka på de tjejerna som har slutat...nu senast är det ju Sandra,Elene och Lina.  Fan Lina och jag brukade spela ihop och vi hittade varandra så jävla bra! Jag visste precis vart jag skulle passa och behövde knappt kolla upp innan, jag saknar det! Jag saknar även våra gamla tränare Myran och Johannes ibland. Jag kommer ihåg vår sista cup i Mora med Johannes innan han skulle sluta. Jag var jätteledsen över det och trodde att allt skulle gå åt helvete ungefär. Men det gjorde det ju verkligen inte! Men iallafall så vann vi hela cupen och innan finalmatchen gav jag Johannes ett brev som jag skrivit...det var sorgligt.

Nej nu får det räcka med tillbaka tankar. Jag är jättenöjd med laget och tränarna som vi har idag! :) Vi är bäst i mina ögon.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0