14 November

Hej!

Usch idag ville jag verkligen inte kliva ur den varma och mjuka sängen...jag och mamma låg och pratade om allt möjligt till närmare ett inatt så jag är trött nu! =/ Ett till anledning till att jag inte vill till skolan är för att vi har Idrott som första lektion. Jag har börjat hata Idrott sen jag började gymnasiet, de liktionerna är så jävla tråkiga och oseriösa! Det är verkligen skillnad från högstadiet..då hade jag de bästa idrottslärarna och lektionerna var verklige roliga. Men det är synd att det är en pina varje onsdag att ta sig till skolan...speciellt när jag egentligen älskar att träna och röra på mig, det blir liksom fel!

Men jag ska hur som helst till skolan...och efter skolan ska jag plugga med Linn :) Och ikväll är det träning.

För mig är ni världens bästa föräldrar, I love you guys! <3

image307 
Den här fina bilden är från i somras när vi var i Zakynthos :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0