15 November

Efter skolan mötte Daniel mig och Linn vid tåget. Sen gick vi och köpte pizzor :D När vi ätit pluggade vi ett tag sen blev det att vi pratade. Jag och Linn letade även efter Daniels kula till piercingen som han tappat tidigare idag, och efter en kort stund hittade Linn den :) Nu är jag hemma och ska plugga vidare som en tok. Mamma ska snart förhöra mig sen senare ska vi se en film :) Imorn är det fredag, mycket skönt! Jag ska sova hos Daniel då! :D


Igår innan min träning satt jag på H&M:s hemsida och kollade kläder. Jag sparade en del i "min önskelista" som det heter och senare på kvällen pratade jag med mamma om kläderna. Efter lite tjat fick jag beställa och mamma och pappa betalar, mycket snällt :) Jag ville nämligen inte betala själv för då kommer mina pengar nästan ta slut och jag och Linn har ju planerat in en shoppingdag i Stockholm framöver....den dagen vill jag inte behöva snåla!

Här är det mesta av det jag beställde, sen var det legins och knästrumpor också.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0