17 November

Hejhej!

Gick upp vid tio idag och åt en god frukost med Madde och Ida :) Sen gick jag och la mig brevid Daniel en stund och sen gjorde jag mig iordning. 13.45 hade vi match mot Trosa. Vi spelade inte så bra dom två första perioderna men det blev bättre i tredje. Vi vann tillsist matchen med 6-3 och Ärtan som precis kommit hem blev matchens lirare :) Målgörare idag var Minna 2st, Lena 1, Ladan 1 och det sjätte målet kommer jag tyvär inte ihåg vem som gjorde =/ Jag spelade ihop med Lisa och Karin och det gick verkligen skitbra! :) Det var en rolig match även om vi inte spelade så bra...mycket närkamper!

Ikväll har jag varit på hockey SSK-Luleå med Sarah, Emmelie och Sarahs föräldrar :) Sarahs pappa är ju en gammal SSK spelare så vi kom in gratis ;) respekt hehe. Nu är jag Sarah och Emmelie hemma hos mig och kollar fotboll, Sverige-Spanien.

Ha det bra! Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0