19 November

Hejsan!

Idag vaknade jag trött som vanligt och med ångest för att jag inte pluggade tillräckligt mycket igår när jag var hos Daniel..har engelska prov imorn som jag måste plugga till idag. Har varit trött hela dagen och haft tråkiga lektioner..Företagsekonomin tar död på mig just nu, inte kul nånstans!

Efter skolan ska jag hem och få lite mat i mig sen ska jag till älsklingen :) som har varit hemma och haft det skönt idag. Sen ikväll är det träning och efter hoppas jag på att jag inte behöver plugga mer så jag kan gå och lägga mig direkt =)

Jag och Linn har äntligen ett hittat datum för vår shoppingdag i Sthlm. Det blir antingen 1 eller 2 december :) Då har vi fått lön och studiebidrag, perfekt! Då ska jag unna mig själv en del grejer och så blir det en del julklappar såklart! Ååh ni ska bara veta vad fin julklapp jag ska få av Daniel, han har visat mig lite olika exempel och alla är jättefina och sexiga hehe ;) Nu måste bara han ge mig en önskelista så jag kan ge honom den perfekta julklappen <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0