20 November3år! <3

Hejhej!

Idag, exakt idag är det tre år sedan som jag och Daniel blev tillsammans :) Om man ska vara precis exakt så vart vi det på kvällen hemma hos mig efter några cider/öl tillsammans med Sandra och Andreas. Tre år är en väldigt väldigt lång tid och tänk vad mycket vi har gjort och upplevt tillsammans! Sen har vi självklart haft våra problem och vi har gjort våra misstag men vi har klarat av det. Och som du och jag alltid säger Daniel, ett bråk stärker förhållandet ytterligare och det märks verkligen :) Jag älskar dig Daniel! <3

Yellowcard-Everywhere <3


                              image328

Jag ska strax gå ner till tåget och träffa Daniel så jag kan pussa på honom (A). Har engelska prov idag som jag hoppas går bra, texten är lite knepig denna gång. Träningen igår gick inte sådär himla bra, inte på tvåmålet iaf. Nej måste kila nu,
 ha en bra dag för det ska jag ha!

Här är en sån där klurig bild för ögonnen, hur många prickar ser du?

image329

Kommentarer
Postat av: elin

35?

2007-11-20 @ 15:41:17
URL: http://etennorth.blogg.se
Postat av: Celina

Vadå 35?

2007-11-20 @ 22:27:38
Postat av: Miche

jag tror att det är 35 prickar? kanske det Elin menade?.

2007-11-21 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0