21 November , Ilska

Hej.

Det är så typiskt, så jävla typiskt! Jag och Daniel som har det så himla bra nu....och så kommer en sån där grej upp. Varken jag eller Daniel har gjort fel, utan det är en annan person som borde skämmas över sin klantighet/oförsiktighet. Jag vaknade imorse och ville verkligen inte gå till skolan men mamma tvingade mig. Jag började gråta i duschen för att jag är så arg och ledsen, det är så typiskt =/ Jag hatar skolan och vill helst byta! Jag tycker inte att nåt ämne är roligt, det finns bara en bra lärare och sen vill jag inte gå kvar pga vissa personer....jag orkar helt enkelt inte. Jag ser fram emot jullovet då jag kan vara själv med min älskling och mina vänner <3

Nu ska jag gå till äckel tåget som säkert kommer vara försenat!

Kommentarer
Postat av: alexandra

gumman :(
det blir bra ska du se! ska fixa din blogg nu :)

2007-11-21 @ 14:56:17
URL: http://alexandrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0