22 November

Hejhej!

Gårdagen var en mardrömsdag =/ Jag var på dåligt humör hela dagen i skolan...sen på träningen blev det bara värre. Jag fick veta en väldigt väldigt tråkig sak, och det känns förjävligt rent ut sagt! Sen så hade vi tjejer varit lite för ivriga..det är fortfarande en träningstrupp som har blivit uttagen och inte själva Sörmlandslaget. Fast det är lite förvirrande för de skulle ta ut 23st och nu är vi 24 men men allt visar sig. Men sen efter träningen vart det lite bättre då jag var med min älskling :) Vi kollade OC och hade det mysigt.

Idag känns allt bättre, är fortfarande ledsen men försöker att inte tänka på det så mycket. När jag kommer hem sen väntar kläderna jag beställt från HM på mig :D Och så ska jag till Daniel sen. Ser fram emot en slappdag, fast det blir nog att jag pluggar lite också.

Jag vill tillbaks till Kreta med Daniel och hans släkt, det var underbart! <3
Och Cajsa, jag saknar dig...

image301  image295

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0